Webáruházunkban a vásárlás egyszerű, gyors és
biztonságos. Automatizált rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy néhány
kattintással, mégis maximális biztonsággal leadhassa rendeléseit.
A feltüntetett árak a 27% ÁFA-t nem tartalmazzák!
Webshop üzemeltetője:
Silicium Network Informatikai Kft.
Székhely: H-1065 Budapest, Révay köz 4.
Cégjegyzékszám: 13-09-149318
Adószám: 23474178-2-42
Bankszámlaszám: K&H Bank 10403181-50526587-85841004
Ügyvezető: Bordi Gergely
Ha
bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill.
problémája adódott vásárlás közben, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
1065 Budapest, Révay köz 4. - Ügyfélfogadás csak időpont egyeztetés után lehetséges
Telefon: + 36 (70) 944-7008; Fax: + 36 1 700 2930
E-mail: info@webpark.hu
Nyitva tartás: hétfő - péntek: 10.00 - 16.00
Reklamációk kezelése
Bankkártyás
fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a
"Tranzakció azonosító" számsorra. Ezt a hosszú számsort minden esetben
megkapja Ön e-mail-ben, ha sikeres, ha nem a fizetési tranzakció.
Probléma esetén e-mailen, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését:
E-mail cím: info@webpark.hu
Mobil: + 36 70 944 7008
Fax: + 36 1 700 2930
Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 10h-16h között.
Személyes
ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban, munkanapokon 12h-16h
között lehetséges székhelyünkön.
A
fogadott és rögzített bejelentést követően három munkanapon belül
felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek
egyikén és tájékoztatjuk a fejleményekről. E-mail-ban vagy online
ügyfélszolgálatunkon történő megkeresések esetén általában 24 órán belül
kezeljük a problémát.
Regisztráció:
Webshopunkban
csak a regisztráció elvégzése után lehet szolgáltatást megrendelni. A
regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a
szolgáltatásokhoz és a számlázáshoz.
Fontos hogy helyes, működő e-mail címet adjon meg és amit lehet igazolja vissza e-mail címének valódiságát!
A megrendelés folyamata:
1.) Válassza ki a kívánt szolgáltatást
2.)
Ha szükséges az ellenőrzés (pl. új domain név rendelése esetén), akkor
az ellenőrzés után helyezze a szolgáltatást a kosárba. Némely esetben
kiválasztható, hogy a szolgáltatást hány évre szeretné megrendelni. Alap
esetben a szolgáltatások 1 éves ciklusra vonatkoznak.
3.) A kosár tartalmát tudja módosítani: tételeket törölhet vagy az egész kosár tartalmát.
4.)
A kosárban látható árak bruttó árak. Ha kedvezményre jogosult, akkor az
is feltüntetésre kerül. Ha le szeretné adni rendelését, akkor
kattintson a "tovább" gombra.
5.) Némely szolgáltatás esetében
további adatok beállítására vagy megadására van szükség. Ehhez töltse ki
a felkínált űrlapot. Alapértelmezettként ezek az adatok lesznek
mindenhova beállítva.
6.) Fizetés módja és számla adatok. Kérjük
válassza ki a fizetés módját (bankkártya vagy átutalás) és adja meg a
számlázási adatokat., majd használja a tovább gombot. Ellenőrizze a
számlázási címet! A megfelelő, csak akkor lépjen tovább!
7.)
Megrendelés adatainak összegzése: Kérjük ellenőrizzen minden adatot, ha
megfelelőek, kattintson a "rendelés leadásra"! Ha valamit nem talál
megfelelőnek, akkor használja szerkeszt ikont, mellyel egyenként külön
is beállíthatja az egyes tételek adatait. Ha nem megfelelő a számlázási
cím, akkor módosítsa. Hibás számlázási cím megadása esetén nem áll
módunkban új számlát kiállítani!
8.) Ha leadta rendelését, akkor erről tájékoztató levelet kell kapnia a megadott e-mail címre.
9.)
A sikeresen leadott rendelések állapotát a Folyamatban lévő ügyeim
menüpontban követheti nyomon. Fontosabb események esetén külön
e-mail-ben tájékoztatjuk a részletekről. Az aláírt és beszkennelt
megrendeléseket a Dokumentum feltöltés menüben kell feltölteni. 10.)
Számlát elektronikus formában állítjuk ki, melyet e-mailben küldünk el.
De a számláim menüpontban is bármikor letölthetőek. Fizetési módok
Szolgáltatásainkat Ön bankkártyával és banki átutalással is fizetheti.
Fizetés átutalással:
Rendeléskor elküldjük Önnek a kiállított díjbekérő számlát ill. az
átutaláshoz szükséges bakszámla adatokat, amelynek ellenértékét Ön saját
bankjából elutalhatja részünkre. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a
megrendelés számát vagy a díjbekérő számla számát az utalás közlemény
rovatában, megrendelését így tudjuk beazonosítani. Az utalásra a
megrendeléstől számított 8 napig van lehetősége, rendelését eddig tudjuk
fenntartani utána tárgytalannak vesszük és töröljük megrendelését.
Fizetés kártyával:
A webpark.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás
fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok
szétválasztása alapozza meg. A webpark.hu a megrendeléssel kapcsolatos
információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a
fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites SSL
titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a
webpark.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció
eredményéről a fizetést követően a webpark.hu oldala tájékoztatja. A
kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell
az SSL titkosítást.
A következőkben segítséget nyújtunk a kártyás fizetéssel kapcsolatos tudnivalókban.
Webshopunkban Magyarország legnagyobb bankjának internetes fizetési
felületén, az CIB eCommerce segítségével fizethet bankkártyájával. A
webshopban a szolgáltatás kiválasztása és a szükséges adatok megadása
után Ön át lesz irányítva az CIB Bank által biztosított titkosított,
biztonságos fizető felületre, ahol meg tudja adni bankkártyájának
adatait. A kártyaadatokat webshopunk, cégünk nem kéri és nem tárolja el,
Ön csakis a bank felületén adja meg az adatokat, melyeket az CIB Bank
maximális biztonsággal kezel. Az Ön számítógépe és a banki felület
között az adatok titkosított csatornán közlekednek, hogy illetéktelenek
még véletlenül se férhessenek hozzá.
KÁRTYAELFOGADÁS:
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA
Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő
használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által
kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten
történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes
fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a
kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
Fizetés lépései
1. Ön a webpark.hu oldalán választja ki a szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló
oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges
kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a webpark.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően –
ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást
jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának
megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben
Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webpark.hu oldalára,
úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon
a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint,
ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az
áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció
eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben
kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető
bankjával. Az internetes vásárlás biztonsága
Az
interneten, telefonon, postai úton történő fizetések közös jellemzője,
hogy a kártya fizikailag nincs jelen a tranzakció során. Ez sok
szempontból nagyobb körültekintést igényel az Ön részéről.
Bankkártyája adatait mindig kezelje bizalmasan!
Ügyeljen rá, hogy a kártyaszámot és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
A kártyabirtokos azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében
található 3 jegyű ellenőrző kód - amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak
nevezni - (a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után),
melynek megadását egyre több kereskedő kéri az egyéb adatok között. Ezt a
kódot ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN-kódot !
Csak ismert, megbízható helyen kezdeményezzen bankkártyás fizetést!
Csak olyan internetes elfogadóhelyen vásároljon kártyájával, ahol ezt
korábban már probléma nélkül megtette. Amennyiben új helyen fizetne,
alaposan vizsgálja meg a weboldalt a következő szempontok alapján:
* mit árul, milyen szolgáltatást nyújt,
* talál-e részletes szolgáltatás ismertetőt,
* a cég telephelye, vonalas telefonszáma és e-mail címe megtalálható-e,
* szerződési, fizetési és szállítási feltételeket feltüntették-e. Ha
nem, keltsen gyanút Önben, ha pedig elérhető, alaposan olvassa el,
különös tekintettel az apró betűs részekre,
* nézze meg, minőségi
kifogás esetén hova és mennyi időn belül fordulhat reklamációval, milyen
feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, mikor és milyen
formában kapja vissza a pénzét,
* figyeljen a megfogalmazásra,
helyesírási hibákat talál-e, legyen gyanús, ha összecsapottnak tűnik a
weboldal szerkesztése. Ilyen esetekben ne vásároljon az adott
kereskedőnél!
Amint a kártyás fizetésre kerül a sor, mindig
ellenőrizze, hogy a kereskedő által elfogadott kártyák logója
(MasterCard és/vagy VISA) fel van-e tüntetve (ugyanúgy, mint a
"hagyományos" üzletekben)! Ezt hasonlítsa össze a kártyáján lévővel!
Tényleg ugyanolyan vagy csak nagyon hasonló?
Nézze meg, hogy a
kommunikáció titkosítva van-e ! Erre utal az URL címben a "https" és az
oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat vagy a bal alsó sarkában
szereplő kulcs, melyre rákattintva meg kell jelennie a tanúsítványnak.
Minden vásárlás alkalmával nyomtassa ki a megrendelését , annak
visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, stb! Internetes
azonosítóit kezelje bizalmasan!
Mindig jelentkezzen ki a
weboldalról, ha befejezte a vásárlást, nézelődést! Különösen fontos ez
az internet kávézókban és minden olyan számítógép esetén, amit más is
használ!
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási
eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító
kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég
teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely
segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ
elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot
alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL
segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így
azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen
személyek számára nem értelmezhetőek.
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított
kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót
követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő
oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított
csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát
illetően.
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A
MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún.
Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt
numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya
valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák
hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az
internetes vásárlások során kell megadni.
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok
jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével
azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet
nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja
a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált
Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát
kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes
vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák
jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard
SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától
esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a
mezőt.
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás
fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek
eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával
ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát,
lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3
jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a
kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a
kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre.
Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő
összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az
összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően
néhány napon belül következik be.
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya
jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present
tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását
és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a
kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a
kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy
MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és
fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a
POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy
elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan
tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs
jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton
(internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló
(kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású)
fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres
tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú
bizonylaton található számmal.
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás)
követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be
kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt
összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy
felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg
hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem
költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását,
melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még
lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a
terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé
válik.
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát
kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat
esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba
miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
· A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
· A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
· A kártyahasználat tiltott.
· A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
· A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
· Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
· A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
· A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
· A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
· Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
· Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back",
"reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra,
tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan
visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító,
melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során
tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a
kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti
az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció
elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki
bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak
van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS
kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a
kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése
megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza
kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben
befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben
az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.