ph
 
  ph
belépés
regisztráció
ph Kosár tartalma:
A kosár üres!
ph
ph
ph
www.   .hu   .com   .net   .eu   .info   .org   .biz     több végződés    
ph
ph
ph
ph ph
ph
akciók
ph
domain
ph
tárhely
ph
árak
ph
kapcsolat
ph
ph
phph
ph
E-mail cím (felhasználói név):
ph
Jelszó:
ph
ph
ph
ph

megrendelés

ph
ph bullet ph Új domain regisztráció ph
ph ph ph
ph bullet ph Domain áthozatal ph
ph
ph

támogatás

ph
ph bullet ph Tudásbázis ph
ph ph ph
ph bullet ph Webmail ph
ph ph ph
ph bullet ph FTP engedélyezés ph
ph ph ph
ph bullet ph Domain admin ph
ph ph ph
ph bullet ph Php MyAdmin ph
ph ph ph
ph bullet ph Postfix Admin ph
ph ph ph
ph bullet ph Elfelejtett jelszó ph
ph ph ph
ph bullet ph Hűségprogram ph
ph
ph ph ph
ph
logo

vásárlási tájékoztató

ph
ph
ph

Webáruházunkban a vásárlás egyszerű, gyors és biztonságos. Modern rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy néhány kattintással, mégis maximális biztonsággal leadhassa rendeléseit.

A feltüntetett árak a 27% ÁFA-t tartalmazzák!

Webshop üzemeltetője

Silicium Network Informatikai Kft.
H-2000-Szentendre, Papszigeti út 19.
Cégjegyzékszám: 13-09-149318, adószám: 23474178-2-13
Bankszámlaszám: K&H Bank 10403181-50526587-85841004
Ügyvezető: Bordi Gergely

Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz!

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 11. Fsz. 2.
Telefon: + 36 1 999 0739; Fax: + 36 1 700 2930
E-mail: info@webpark.hu
Nyitva tartás: hétfő - péntek: 10.00 - 16.00

Reklamációk kezelése

Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra. Ezt a hosszú számsort minden esetben megkapja Ön e-mail-ben, ha sikeres, ha nem a fizetési tranzakció.

Probléma esetén e-mail-ban, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését:
E-mail cím: info@webpark.hu
Online ügyfélszolgálat: www.webpark.hu/online_ugyfelszolgalat.html
Telefon: + 36 1 999 0739
Mobil: + 36 70 944 7008
Fax: + 36 1 700 2930
Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 10h-16h között.
Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 12h-16h között lehetséges a Radnóti Miklós utcában található irodánkban.

A fogadott és rögzített bejelentést követően három munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén és tájékoztatjuk a fejleményekről. E-mail-ban vagy online ügyfélszolgálatunkon történő megkeresések esetén általában 24 órán belül kezeljük a problémát.

Regisztráció

Webshopunkban csak a regisztráció elvégzése után lehet szolgáltatást megrendelni. A regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a szolgáltatásokhoz és a számlázáshoz.
Fontos hogy helyes, működő e-mail címet adjon meg és amit lehet igazolja vissza e-mail címének valódiságát!

Szolgáltatás megrendelés folyamata

A megrendelés folyamata nagyon egyszerű:

1.) Válassza ki a kívánt szolgáltatást
2.) Ha szükséges az ellenőrzés (pl. új domain név rendelése esetén), akkor az ellenőrzés után helyezze a szolgáltatást a kosárba. Némely esetben kiválasztható, hogy a szolgáltatást hány évre szeretné megrendelni. Alap esetben a szolgáltatások 1 éves ciklusra vonatkoznak.
3.) A kosár tartalmát tudja módosítani: tételeket törölhet vagy az egész kosár tartalmát.
4.) A kosárban látható árak bruttó árak. Ha kedvezményre jogosult, akkor az is feltüntetésre kerül. Ha le szeretné adni rendelését, akkor kattintson a "tovább" gombra.
5.) Némely szolgáltatás esetében további adatok beállítására vagy megadására van szükség. Ehhez töltse ki a felkínált űrlapot. Alapértelmezettként ezek az adatok lesznek mindenhova beállítva.
6.) Fizetés módja és számla adatok. Kérjük válassza ki a fizetés módját (bankkártya vagy átutalás) és adja meg a számlázási adatokat., majd használja a tovább gombot. Ellenőrizze a számlázási címet! A megfelelő, csak akkor lépjen tovább!
7.) Megrendelés adatainak összegzése: Kérjük ellenőrizzen minden adatot, ha megfelelőek, kattintson a "rendelés leadásra"! Ha valamit nem talál megfelelőnek, akkor használja szerkeszt ikont, mellyel egyenként külön is beállíthatja az egyes tételek adatait. Ha nem megfelelő a számlázási cím, akkor módosítsa. Hibás számlázási cím megadása esetén nem áll módunkban új számlát kiállítani!
8.) Ha leadta rendelését, akkor erről tájékoztató levelet kell kapnia a megadott e-mail címre.
9.) A sikeresen leadott rendelések állapotát a Folyamatban lévő ügyeim menüpontban követheti nyomon. Fontosabb események esetén külön e-mail-ben tájékoztatjuk a részletekről. Az aláírt és beszkennelt megrendeléseket a Dokumentum feltöltés menüben kell feltölteni. 10.) Számlát elektronikus formában állítjuk ki, melyet e-mailben küldünk el. De a számláim menüpontban is bármikor letölthetőek.

Fizetési módok

Szolgáltatásainkat Ön bankkártyával és banki átutalással is fizetheti.

Fizetés átutalással:

Rendeléskor elküldjük Önnek a kiállított díjbekérő számlát ill. az átutaláshoz szükséges bakszámla adatokat, amelynek ellenértékét Ön saját bankjából elutalhatja részünkre. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát vagy a díjbekérő számla számát az utalás közlemény rovatában, megrendelését így tudjuk beazonosítani. Az utalásra a megrendeléstől számított 8 napig van lehetősége, rendelését eddig tudjuk fenntartani utána tárgytalannak vesszük és töröljük megrendelését.

Fizetés kártyával:

A webpark.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webpark.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a webpark.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a webpark.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A következőkben segítséget nyújtunk a kártyás fizetéssel kapcsolatos tudnivalókban.

Webshopunkban Magyarország legnagyobb bankjának internetes fizetési felületén, az CIB eCommerce segítségével fizethet bankkártyájával. A webshopban a szolgáltatás kiválasztása és a szükséges adatok megadása után Ön át lesz irányítva az CIB Bank által biztosított titkosított, biztonságos fizető felületre, ahol meg tudja adni bankkártyájának adatait. A kártyaadatokat webshopunk, cégünk nem kéri és nem tárolja el, Ön csakis a bank felületén adja meg az adatokat, melyeket az CIB Bank maximális biztonsággal kezel. Az Ön számítógépe és a banki felület között az adatok titkosított csatornán közlekednek, hogy illetéktelenek még véletlenül se férhessenek hozzá.

KÁRTYAELFOGADÁS:

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Fizetés lépései

1. Ön a webpark.hu oldalán választja ki a szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a webpark.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webpark.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Az internetes vásárlás biztonsága

Az interneten, telefonon, postai úton történő fizetések közös jellemzője, hogy a kártya fizikailag nincs jelen a tranzakció során. Ez sok szempontból nagyobb körültekintést igényel az Ön részéről.
Bankkártyája adatait mindig kezelje bizalmasan!
Ügyeljen rá, hogy a kártyaszámot és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
A kártyabirtokos azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód - amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni - (a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után), melynek megadását egyre több kereskedő kéri az egyéb adatok között. Ezt a kódot ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN-kódot !
Csak ismert, megbízható helyen kezdeményezzen bankkártyás fizetést!
Csak olyan internetes elfogadóhelyen vásároljon kártyájával, ahol ezt korábban már probléma nélkül megtette. Amennyiben új helyen fizetne, alaposan vizsgálja meg a weboldalt a következő szempontok alapján:
* mit árul, milyen szolgáltatást nyújt,
* talál-e részletes szolgáltatás ismertetőt,
* a cég telephelye, vonalas telefonszáma és e-mail címe megtalálható-e,
* szerződési, fizetési és szállítási feltételeket feltüntették-e. Ha nem, keltsen gyanút Önben, ha pedig elérhető, alaposan olvassa el, különös tekintettel az apró betűs részekre,
* nézze meg, minőségi kifogás esetén hova és mennyi időn belül fordulhat reklamációval, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, mikor és milyen formában kapja vissza a pénzét,
* figyeljen a megfogalmazásra, helyesírási hibákat talál-e, legyen gyanús, ha összecsapottnak tűnik a weboldal szerkesztése. Ilyen esetekben ne vásároljon az adott kereskedőnél!

Amint a kártyás fizetésre kerül a sor, mindig ellenőrizze, hogy a kereskedő által elfogadott kártyák logója (MasterCard és/vagy VISA) fel van-e tüntetve (ugyanúgy, mint a "hagyományos" üzletekben)! Ezt hasonlítsa össze a kártyáján lévővel! Tényleg ugyanolyan vagy csak nagyon hasonló?

Nézze meg, hogy a kommunikáció titkosítva van-e ! Erre utal az URL címben a "https" és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat vagy a bal alsó sarkában szereplő kulcs, melyre rákattintva meg kell jelennie a tanúsítványnak.

Minden vásárlás alkalmával nyomtassa ki a megrendelését , annak visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, stb! Internetes azonosítóit kezelje bizalmasan!

Mindig jelentkezzen ki a weboldalról, ha befejezte a vásárlást, nézelődést! Különösen fontos ez az internet kávézókban és minden olyan számítógép esetén, amit más is használ!

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
·         A kártyahasználat tiltott.
·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
·         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 

ph ph
ph ph ph
ph
ph

információk

bankkártyás fizetés

Legyen a Partnerünk!

A bankkártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank.

CIB Bank
Elfogadott kártyák:


Bankkártyás fizetés
bullet ph ÁSZF
ph
bullet ph Adatkezelési nyilatkozat
ph
bullet ph Hitelesített számlák
bullet ph Vásárlási útmutató
ph
bullet ph Hibabejelentés
bullet ph Hűségprogram
- hogyan működik?
ph
bullet ph Domain Reseller program
ph WebPark.hu ©2016 Silicium Network Informatikai Kft. Minden jog fenntartva.